Friday, April 15, 2011

ExaM dAH dEkat....



assalamualaikum...wah..dah lamer xtulis ape2 dalam blog nie.....teringin nak share pulak hari nie...mggu nie minggu last sebelum  study week....well aku ade cti lebih kurang 2 mggu sebelum final exam...
tapi bukan nak ckp lah,mggu akhir nie aku sgt2 letih.....



aku rase semua kwn2 akupon letih jugakkn.....maklumlah,dgn test2,project lg.....aku pulak semalm baru siap project far...walaupon pakai hentam jek, atleast aku buat lah jugak....nie dah nak balik umah,so aku nak ckp lah....mase memang bnyk lagi sebelom final...tp knape aku rase mcm nak stdy dah xsempat....exam just around the corner, tapi aku still nak balik rumah jmpe adk2 aku...n then layan cerita2 yg aku ade..then baru stdy...bkn ape,nak releasekn tension before start stdy.......








ape2 pon...sebelom exam n semasa exam kenelah jage kesihatan...skrg nie aku tgah sakit ulser..nak mkn pon ssh....dahlah ade gastrik...nilah akibatnye xminum air masak bnyk2,,,,huhu







secret garden...:)

 
east of eden,,,,
save the last dance for me.....

No comments:

Post a Comment