Thursday, October 13, 2011

sekadar menjengah....

assalamualaikum n hai...


ermmm....da lame aku x post apa-apa entry,
bukak blog memang aku selalu bukak, tp sebab nak tgok update2 dari blog-blog yang aku follow...
well, quite numbered blog that i follow recently,
banyak sangat cerita,info,pendapat2,kiasan..ulasan dan ungkapan dalam blog2 yang aku follow....
aku sekadar menjengah seketika untuk membaca,mengetahui...
apa yg tersurat dan tersirat didalam pemikiran blogger2,
very impressive...
maklumlah aku baru sahaja berjinak-jinak dengan dunia blog, so mungkin dulu tertanya-tanya kenapa org  tulis dekat blog...apa yang dieorang dpt, well sekarang mungkin aku dah faham sikit-sikit tentang hakikat yang aku cari....
masing-masing mempunyai pendapat sendiri yang nak diluahkan dan pendapat setiap orang berbeza-beza dan ada yang sama....
bagi aku, aku tulis apa yang aku suka dan apa yang aku nak tulis time tu....
tp aku suka baca blog-blog yang aku folllow, sebab dengan membaca blog2 ni...aku jadi terfikir dan memikirkan apa yang ditulis....okaylah setakat tu jelah yang nak aku coretkan dalam blog aku hari ni....

end of entry...

p/s: comel kan...huhu, selalu senyum.....pesanan untk diri ini juga..:)

No comments:

Post a Comment