Wednesday, July 25, 2012

kg tanpa wayar...

Assalamualaikum semua....annyeong...hello....
hurmm...pagi2 ni dah menulis blog..huhu...even kat cc pon aku boleh lagi nak menulis.....well..hari ni aku keluar temerloh..ade hal ckit..nak wat resume n nak download form....terpaksalah keluar temerloh...
hurmm..nak cter ape ek....nak di jadikan cerita..mcm tajuk kat atas tu aku nie..hanya ingin berkongsi cerita dan pandangan....
peluk x tajuk aku kat atas nie...KG TANPA WAYAR...well kalau korang jadi aku pon aku rase korang pon tetibe rase pelik.....
ha..mende ni jadi kat aku dua kali dalam tahun nie.....
alah bkn ape....dua kali tu jadi  bila aku bace singboard yang tulis tu dekat perpustakaan kg aku.. tetibe first time aku bace....aku jadi blurrr...


pikir punya pikir....mcm mane lak kg tu xde wayar and mcm mane nak ade elektrik.....lepas tu baru aku sedar yang maksud papan tanda tu adalah"wireless"...hish2...nak tergelak pon ade jugak...huhu..tapi nak buat mcm mane...dah metaliti aku sebagai student yang dah terbiasa gne english even xlah bagus sgt2...bukan lah nka mengatakan kita sebagai studen tak prihatin pada bhs melayu..tetapi kadang2 kite terlupe..
OKAY LAH nak siap kan resume dulu then baru nak update pasal perkembangan terbaru lagu2 and artist2 korea...dada

No comments:

Post a Comment