Monday, November 7, 2011

BaCK tO sChool..

salam...hello...
wah..rasa-rasanya..dah lama sgt xbukak blog aku ni..
memang lama pun...asal nak bukak jek, nnt lah...nak update pun terlupa....and dah lama x blogwalking....
rasa mcm da berhabuk dah pun blog aku ni...oklah...well aku nak cerita pasal time cti depavaali...
dah lame kan...tp nak jugak cerita....
taulah cuti pun sehari..aku pun plan lah nak jmpe member aku..syida...hajatnya biasalah kami berdua....bertukar2 'cerita'(cerita2 korea apa lg)
tiba2 dia ajak pulak aku g jumpa kwn aku lg sorang...aku pk2 xnak...tp sebb aku tau kwn aku ni pun bnyk cerita2 korea..so akupun ikut jelah....
kiteorg pglah naik kereta kwn lg sorang....

ni dekat depan HOSHAS...thanks nisah amik gmbr saya..huhu

syida..npelah aok tutup mata...

ha....last2 tba2 terdetik lah dlm hati nak g melawat sekolah lama kiteorg....
waaa....ni sudah bagus, lg pun rindu nak pg tengok sekolah lama....asal boleh masuk pun kira ok lah...


.                                                       ni dekat umah leka....sempat lg...

                             ni gmbr aku,nisah n syida....lama gak menunggu leka nie....apa lg, tgkp gmbrlah..

                                          ni lah sekolah aku....smk seri tualang...
jgn xtau..sekolah kiteorg ada keris...hehehe...
siap ada jam lg...jam tu untuk mengingatkan student tualang..yg masa itu emas...
ni kolam ikan...tempt amk gmbr.
nilah visi and misi kiteorg dulu...




 hepi bebenor dak 3 org nie...huhu

 nisah n syida....
 wah..siapakah gerangan di sebalik bayang...hehehe

leka...awok buat ape tu...mengingati zaman kanak2 ke...hehehe

ha..tu jelah gmbr yg aku rase nk masuk...bnyk sgt gmbr...
walaupun hujan time kiteorg pergi tu...dpt jugak lepas rindu dekat sekolah lama...
nasib xjmpa cikgu2..kalau x..nnt silap haribulan kne soal siasat..huhu,gurau jek....tp seganlah..dah lama xjmpa ...
then kiteorg meneruskan destinasi ke old town white cofee...sbb nk ambik cerita....
sampai cni dululah aku cerita...next entry aku cerita pasal ceria yg aku ambik kat dioerg....
k...da....:)

No comments:

Post a Comment