Wednesday, March 6, 2013

marah...ke??

Assalamualaikum semua..


hari ni saya edit sikit blog ni..so mcm susah ckit lah nak baca nnt...tgah2 edit kat meja keje nie..tetibe kak hajar dtg kat tempat saya...mengadu..
.
bos dia pagi2 dah marah...hai..samalah nasib kita, tp saya xlah kena marah direct tp bos saya marah dalam hati..hahaha...kena bertahanlah bekerja dengan org cina nie....bila tnya salah...xtnye salah jugak..hahaha...semoga kami org2 melayu dapat bertahan..huhu

hari nie saya puasa...so xlunch lagi..esok xpuasa sebb bos nak belanja..nak mengeratkan silaturrarhim lah tu..eh??mesti diorg xpaham ape tu silaturrarhim kan...cina lah katakan...hehehe
okaylah hari nie kne buat menda baru..lepas tu mr.tan ckp saya kne push org untk saya buat kerja cepat...ermm...xsuka nak push2 nie...tp kalau xpush..kerja kita jugak xdpt buat...hurm,serba salah jek...tapi nama saya dah kena blacklist dah pun dgn dak Thilla tu..dengan huruf besar eh dia hantar massage TO JANA...xke marah namanya....


okaylah xmau marah2...hahaha,nasihat org pandai sgt aku nie....
A.D.I.O.S.A.M.I.G.O.S.

No comments:

Post a Comment