Tuesday, December 6, 2011

HEpi Time....

Ehem..ehem..salam semua yang membaca,
wa hari ni aku nak cerita pasal hari akhir aku kat opis..huhu,anyway aku punya report dah nak siap..kejap jek kan....tp tulah, tah apa2 aku mengarut dalam tu...harap2 lulus kalau tak, susah lah aku....
huhu,
ha aku nak cerita pasal gambar yang kwn aku amik kat azlan aziz..of coz ade kwn2, akak2 opis, n anak2 dieorg sekali...
ha nilah hasil aku edit....tp xcntk lah sbb aku xkreatif....tp asal xnmpk gmbr keluarga oklah tu..hehehe
k.zu i'll miss you....hope baby k.zu chat2 je nnt...
ha ni gmbr suzi amboi2, hepi nmpk...
ni lah ratu gmbr,huhu...kalo bab gambr bg lah ke dia ha..heheheh..jgn marah wei,
ni gmbr suzi dgn anak k.ti...baby...rindunyer kat die....

ni gambar aku sekali...
dayah, aku tgok dah gaye muka mak dah huhu....
me n dayah...posing hari last..huk..huk..
our memory....

dengan anak2 k.ani...dgn k.ti....k.aishah je xnk amik gmbr sekali.....
gmbr ni jelah baby pandang depan...kalo x,susah nk pandang..huhu

 ha..ni gmbr dengan bos aku..k.ani n k.ti....semoga k.ani selamat lahirkn ank nnt n sihat...
Fuh....tu jelah cerita yang aku nk kongsi entry kali nie....mentang2 dah hbs praktikal kn..bnyk lah free time....
bnyk lg cuti nie.....
k lah....next time aku nk cerita pasal perkembangan dengan korea2 aku pulak....
A.D.I.O.S.A.M.I.G.O.S


No comments:

Post a Comment