Wednesday, December 7, 2011

what TiME iS IT....

WELL...WELL...WELL....
ANNYEONG..
ASSALAMUALAIKUM TO ALL...

TODAY is the day, hehe..:)
aku nk ckp yang aku dah selamat siapkan report practical aku n sgt free sekarang nie..so tggal hari esok jek aku nak pergi hantar report aku kat jengka....yippie ...
selalunye kn mesti entry aku panjang2 kn..mklumlah..aku suke masuk gmbr2 n mula cerita pasal perkara2 yang dah lepas n bnyk yang aku kumpul...well that's me...
mcm yang aku ckp, kali ni aku nak cerita pasal my KOREA....
sekarang nie cite yg tengah tayang kat korea xsilap aku citer MAN OF HONOR @ GLORY JANE....and FLOWER BOY RAMEN SHOP...walaupon aku xhbs download lg cerita tu....tp cerita die sgt menarik, walaupon xlah setanding SECRET GARDEN...
aku xtaulah cerita korea apa yang boleh satisfied aku, BUT  i'm looking forword for new drama....dengar cerita DREAM HIGH 2 casting dah di tentukan mampukah DREAM HIGH 2 menandingi DREAM HIGH??
samalah jugak ceritanya dengan drama FULL HOUSE lakonan RAIN and  SONG HYO KYO, nak jugak ada sequel dia...FULL HOUSE 2....well aku xpasti pasal sambutan nnt, sebab selalunya kalo drama korea buat sequel xmenjadi...contohnya mcm cerita  PRINCE HOUR yang konon nya sequel lain bg hit drama PRINCESS HOUR lakonan YOON EUN HYE.....

ha ni gambar JUNG ILLWOO.....dia berlakon dlm flower boy ramen shop...he so smart....:)

lagi ape eh....ermm....sekarang ni aku suke dgr lagu TRAX-BLIND...lagu dia mcm ost drama, just layan lagu slow....then lagu T-ARA -CRY CRY...lagu baru yang music video plg panjang,lagu ni sedih...tp berentak rancak, and aku ske tarian dieorg....and xlupa jugak band yang aku tgah ske giler sekarang ni....INFINITE...nak2 lagu PARADISE...i like them.......walaupon band ni dah  lame debut, tp sekarang ni baru aku rase lagu diorg boleh masuk dgn jiwa aku........nak2 lepas aku tgo show diorg..SESAME PLAYER..menunjukkn betapa diorg bersungguh2 berlatih untuk lagu diorg.....aku ske leader die....




KIM SUNGGYU...he smart too you know...
hurmmm...i think that's all i want to write...maybe i will upadate about something else...
A.D.I.O.S.A.M.I.G.O.S



No comments:

Post a Comment