Saturday, May 5, 2012

It DINNER time...

Assalamualikum...salam sejahtera..ermm.kali ni entry aku pasal dinner yang berlangsung pada malam td...alkisahnya..kiteorg pelajar semester akhir yang handle dinner kali nie...so walaupon bnyk yg kurang dengan majlis ini...aku harap semua org x ambil hati or terasa..biasalah adat buat majlis..mesti ade complain or ckp2 belakang.....so aku harap semua yang dah berlalu tu luperkan sahaja...life must go on...ermm oklah,oleh sebab gmbr2 time family day pd pg tadi gmbr xupload dlm fb lg aku nak letak gmbr dinner dulu....baju aku bIasa sahaja...xlah cntik2 mcm kawan2 aku, makeup pon sendiri..nampk xnampk jek make up tu..huhu...                             

 


gambar semua part 8

nie sebahagian dr kiteorg...yg dah diedit..

ni yg selebihnya...


najibah, me n airie(queen)

with my roomate...


owen n me...


the boys with owen...


                                                     ATAS TAGGA PULAK..
kami bertiga...

lieya with owen


lieya,owen n fad

rasenya ni jelah yang boleh aku upload...nnt kalau ade mase aku upload lg...if xde mase xdpt lah nak update selalu....

sampai jumpa lagi...A.D.I.O.S.A.M.I.G.O.S

No comments:

Post a Comment