Friday, February 15, 2013

Hello again!!


disinilah aku duduk dekat kl nie...alhamdulillah senang ckit

ni gambar baru amik tau...hehehe

inilah pandangan dari opis akak aku...jauh nun disana menara kl...hehe

inilah taman permainan yang selalu aku ikut kalau nak g kerja...so meaningfull!!need to watch out at night...
 Okaylah...duduk dengan akak aku jek aku dah hutang bagai dgn dia yelah nak mulakan sesuatu kena ada duit kan.....so ape lagi jg peminjam duit lah aku kat die....huhu,nasib jugak lah ada die...tapi memang tiap2 bulan aku hutang pon dgn dia..heheh,nak wat mcm mane...adalah dlm 4 bulan lebih aku keje biasa2 jek bagi menampung hidup ku di kl...chewah ayat sadis,kerja biasa asal boleh byr yuran konvo n simpan ckit..simpan ke??hurmmm.....Then alhamdulillah nak dekat akhr bulan 1 baru2 ni aku dah dapat kerja baru...sebagai pembantu akaun..gaji biasa jek,tp yang penting aku nak praktikkan apa yang aku ada and mula dari bawah orang ckp....jangan ingat kita nie ada degree nak demand2 tau sebb sekarang nie semua nak yg ada pengalaman...alhamdulillah dapat jugak kerja baru..YAHOOO....:)
NAJIBAH...JUMPA KAT TIMES SQUARE...BELANJA DIA MKN...HEHEHE

HA..NILAH ANTARA NOVEL YG AKU BORONG KAT MPH!!

INI JUGAK!!TAPI YANG PASTI BELI2 NOVEL NI MEMANG HOBI AKU OKAY...XMENIRU ORANG...                                                  




 OK bermula lah cerita baru and pengalaman baru di company baru..hehehe





P/S:Gambar diatas time akak aku dirisik...hehehe bakal mak mertua yg pakai tudung warna biru okay...

okay...thats all for this post...
A.D.I.O.S.A.M.I.G.O.S

No comments:

Post a Comment