Wednesday, February 13, 2013

surprise!!!

Hello all and assalamualikum....wah dah lama lah x update blog nie...lameeeerrr gilerrr....
miss my blog..well biasalah org tgah mencari hala tuju untuk masa depan nie xleh lah selalu nak update blog nie yek....ape eh nak tulis...memang bnyk cerita yang aku nak sampaikan kat sini...dah bertimbun agaknya..tapi nak buat macam mana xleh lah nak tulis balik...bukan ingt sgt pon...tp kalau ada masa aku update pasal hari konvokesyen aku...tp sekarang nie xbolehlah agak nyer...ape2 pon mesti mau update jugak pasal NOW!!
Ha jgn xtau sekarang aku dah dapat kerja yang ok ckitlah...setaraf lah(bukan bangga ok)....iyelah dah blajar penat2 xkan xnak cari kerja yg up ckit....padahal baru lg jek kerja kat cni..okaylah aku update satu2 start mula habis raya thun lepas lagi for the next post...wait ya....(padahal bnyk kerja ni,tp big boss xbalik cuti raya cina lagi...hehehe)

No comments:

Post a Comment