Wednesday, February 13, 2013

my Big Day!!not wedding lar...


Assalamualaikum all...nak update cepat nie...well ingt nak start dgn lepas raya thn lepas...tp xpelah...start dengan yang ada gmbr dululah..senang ckit nnt...alang2 dah ada gmbr boleh terus upload kan...hehehe...ok lah nak story ckit2 time konvo kat uitm shah alam pd 26/11 i guess..xingt dah tarikh die....hari tu memang sgt2 serabut, dengan jam yang sgt teruk nak masuk uitm..dahlah dtg lambt..tapi lambat aku..ade lagi org yg lagi lambt dari aku...hehehe...dah siap konvo tu jenuh jugak lah aku mencari siap2 yg sudi bergambr dengan aku...well dtg dgn mak n akak mestilah bergambar dgn mereka dulu..lepas tu....barulah kwn2..oleh kerana aku xde kemampuan so xg amik gmbr yg mahal2 tu....hehehe xpelah...
                                                             mak and aku
                                                                  with my sister...

                                                              akak n mak
lepas ni barulah aku jumpa kwn2 yang terjumpa jelah...
                                            nasib jumpa budak 3 org nie..memang hajat nak tgkap gmbr sama2 pon...hehehe...
                                                          me with najibah....
                                         ni jelah jejaka2 yang aku jumpa..huhu yang lain xjumpa...huhu atleast ada gak kenangan kan...
                                           fad dgn bunga,dayah yang pakai baju xikut peraturan  konvo...dgn sweet najibah..hehehe
nasib jumpa maryam...dpt jugak tgkap gmbr..

OKAY LAH AKU RASA TU JELAH GMBR YANG AKU SEMPAT NAK LETAK DALAM BLOG KALI NIE....
RUNNING OUT OF TIME....LAIN KALI NAK UPDATE SAL KENDURI KAWEN PULAK..WAIT....TILL THEN...
A.D.I.O.S.A.AM.I.G.O.S
 

No comments:

Post a Comment