Saturday, September 10, 2011

Old TwoN white Cofee....

assalamualaikum semua....
xsangka makin  lamer makin ske pulak nak menulis dalam blog aku ni...yelah,sape lagi nak tulis kalo aku sendiri kn...
ha,hari nie aku sgt2 gembira..nak tau knape...sbbnye,hr nie wit pt da masuk..ha kaya lah ape lg...tp pikir2 balik alah,kne jimat2 nie....nak byr hutang2 kat org pulak...
anyway,hr nie aku g jmpe kwn aku syida johan kat old town white cofee....saje2 nak jmpe,sambil2 amik cerita...
kiteorg borak2 biase,then lamer nyelah order air nk sampaikn....dahlah aku xtau nk mkn ape,so just order air jelah.....
tp nasib r aku xorder mkn..nnt membazir saje....
nilah gmbr2 yg aku sempat snap...
take a look...:)

ni air dayah...sori dayah,aku memang nk amik gmbr air jek...huhu


 depan 2 makanan syida...

nasib ko nampk dayah....
ni air aku....sedap2....xpayah mkn minum pon dah kenyang...:)


ni gambr dgn syida,sbb xtaulah  npe jd gini...tp nk letak jugak....

pastu kiteorg pon balik....trus g bustand,aku n dayah sok nk g kl..jln2...huhu
maklumlah pt da ader....tp nak pegi jln2 jek...jmpe na sekali....well,nantikn gambr2 yg akan aku upload semasa di kl nnt.....
mlm nie nak wat ape erk....ape lg tgok cter dr syida n tdo awal sbb tket sok kul 8 pg....nnt lmbt bangun pulak.....
sebelum mengundur diri...this for the treats..
let's watch...


infinate-be mine.... 

No comments:

Post a Comment