Sunday, September 18, 2011

SeNdirian Lagi....

hai semua....today is just another ordinary day like other days....
well aku balik semalam naik dgn pakcik teksi kg aku....tp die balik kg lepas sembahyang jumaat,so terpakselah aku dr rumah sewa jln ke bndr bwh kul 12thg...tp tu pon lamer giler aku lepak2 n jln dekat c2...
dah sampai kat bwh,aku memang niat nak beli novel pon kn....
pergilah survey...semua buku mcm xbest jek....so akupon pilihlah satu...pilih punye pilih....nilah buku tu.,,


buku nie aku da bace hbs...tp sbb aku bace mcm lipas kudung aku xbrape menghayatilah...
cerita tentang perempuan yg dianiaya di berlin sbb bwk dadah...die ingt suami dia yg perangkap die..so diepon nak balas dendamlah dekat laki die...last2 sekali baru die tau,org yg selama nie tolong die tulah yg jahat sebenarnyer...
bnyk action,tp aku xmenghayati sgt.....
then lepas da beli akupon g mkn kat happy,sbb da lapar....nak tggu kul 2 lmbt lg....

lain aku order lain yg dapat..mkn jelah....:)



balik bersama2 dgn beg2 nie...agak berat,dgn laptop lagi....


okay,thats all for that day...;)




No comments:

Post a Comment