Monday, September 5, 2011

SEhaRIAn sEndiRian.....

assalamualaikum....
huish,semenjak lepas raye nie...tbe2 aku rase nak menulis blog ni pulak...banyk perkara yg terjadi..it's all memories....
well,kn cuti raye hr tu aku balik dgn akak aku...tgah2 tggu teksi pak ndak(pkck kg aku),dengan pening2 kepala nye, sbb tgok kereta n bas yg tgah jam dekat tloh hari tu...aku terperasan kwn aku...eh,mcm kwn aku jek...tp aku xnk tgur lah..nnt clap pulak...buat xtau jelah..kebetulan mlm tu..kiteorg ade reunion buka puase dekat e-station...aku pon pegilah dgn jaja....
last2,rupe2nyer memang kwn akuklah..die pon ckp..mcm knl..tp masing2 takut nk tegur....ha...pengajarannyer..tgok btol2 kwn tu..pastu...kalo da sure tgur jelah..hehehe...
then lepas berbuka....kiteorg g smyg dulu...sebelum berjalan2 kat expo...agak ramai jugak lah yg join....perempuan dalam 7 org jek....tp it's ok....
Then dieorg rancang nk g konvoi raye...aku on jek...ikut jelah....
tp tulah,asyik kate nk ikut jek..last2 lain yg jd..walaupon jd,tp agak berangin lah kn...bkn semua yg dirancang selalu menjd kn....
dlm 6 or 7 buah kereta jugaklah dtg umah jaja,after kiteorg g umah rauf dkt kerayong....
well, memang meriahlah suasana...boleh mengeratkn silaturrahimlah org kate kn....
Then diorg gerak g cenor...aku n jaja xjoinlah...sbb memang xdaye dah nk jln..sbb hari sebelum tu aku da ajak jaja g jln umah kwn kiteorg kat kuala krau n tj...huhu..dpt gak wit raye dr tikah saha....nnt koi bg aok pulak tkah..tggu..huhu...
pastu aku wat decision nak balik umah sewa kat tloh ari sabtu...sbb nye??ha...ape lg....nk amik cter2 kat mai..then nak tgok...huhu....
walaupon dak2 nie bising aku nk balik awal...ah..aku nk gak balik....
2lah...lepas jek amik cter2 yg aku nak kat mai...trus tgok....
ermm....tercapai hasrat aku nak tgok cerita the greatest love...
well...memang berbaloi r duduk sorang2 tgok cerita tu....nnt aku nak ajak budak2 nie pulak layan cerita nie...
hahaha...akulah yg bwk pengaruh kepada mereka....sorry..huhu..
oklah...sekian shj lah..coretan aku..nnt kalo ade ape2 lg i'll write again...
daaa.....

ni video terbaru 2pm...lagu i'm your man....

No comments:

Post a Comment